петък, 17 февруари 2012 г.

Добре дошли!

Здравейте,

Радвам се, че сте тук!

Вдъхновена от приятели, реших да направя този блог, в който да споделям с вас това, което ме вълнува, своите малки ежедневни постижения, радости и мисли, защото съм сигурна, че те са същите, които вълнуват в различна степен всяка съвременна жена. 

В блога ми ще намерите интересни съвети, материали за грим, козметика, здраве, модни тенденции, лайфстайл, интересни кулинарни рецепти разработени от мен или адаптирани от други източници, и много други актуални теми от ежедневието и празниците ни.

Ще се радвам да намерите нещо полезно и ценно за себе си в блога и да ми пишете какво ви харесва, какво ви вълнува и за какво бихте желали да четете по-често. 

Пожелавам ви приятни минути в моя блог!

Невена Пощарова

1 коментар: